środa, 26 maja 2010

zakrecony dzien!


dzis wstalam patrze na kalendarz... za ok. 30 dni WAKACJE!!
przyglądam sie dalej... DZIEŃ MATKI!!!!! nie miałam nic!!
; ///
zobaczyłam mój papier listowy i koperte!
odetchnełam, bo miałam choć to!!
napisałam na papierze wielkimi literami : kocham cie mamo! : **
wsadziłam do koperty i zerknęłam na zegarek... elka miała być za kilka minut!!!
weszłam w jakie kolwiek dżinsy, wyjełam bluzkę i mama wstała. pokłuciłyśmu sie o bluzke!!

na początku udawałam, że nie pamiętam o dniu matki! dobra miałam gdzies tą kłutnie, zeszłam na sniadanie!...

pycha płatki sniadaniowe jadłam!!

:D

zazdroście! ;lol2;


wyszłam szybko z domu i zobaczyłam ze żelki jeszcze nie ma!

no to ja poszłam po nią.

zobaczyłam ją w połowie drogi. przeszła na moią strone i poszłyśmy do sql!

gadałysmy o wszystkim!!

:D

tak jak zawsze!

powiedział mi ze zaczyna nowy tryb w życiu. bedzie wesoła, bedzie sie uczyc... ;D

a'propo mojej nauki... to sie nie chwaląc, nawet, nawet... tak na 3, 4 czasem 5 ;DD

dobra doszłyśmy do sql!

ja brałąm udział w konkursie na najładniejszy kwiatek... ja miałam taką ziemię z kulek<żelatynowych, czy jakos tak> chciałąm tym przyciągnąc uwagę. i dzis będzie ogłoszenie kto wygrał!! nie miałam nadziei ze wygram, ale ten konkurs podwyzsza ocena na koniec roku z przyry, a kiedy sie martwic o to jak miesiąc przed koncem?!

:D

dobra i te kwiatki były na korytarzu... i musieliśmy pilnowac zeby nikt nie tykał ichh!

lol2

ja i kaludia stałyśmy przez lekcje przyrody, jacyś chlopacy z naszej kalsy potkreslam nazwisko bo jest jeszcze jeden damian w klasie z ktorym chodzilam i w zyciu sie do tego nie przyznam... bo on nie traktuje dziewczyn powaznie!! ; //


dobra ja i klaudia pilnowałysmy kwiatków, a potem matma!

dostałam 5 z kartkówki i 4+ z sprawdzianu!!

:D

a na koncu angielski,

sprawdzian ... nawet łatwy!!

:D

no i do domqqu!

:D

ale 10 minut po powrocie musiałam do dentyski!!

; //

kanałowe mam!

; //



; ////////////////////////////////////////////




po dentyscie pojechałyśmy do sql na dzien otwarty!! mama pomagała w kuchni itd... ja, elka i ada hehe > pomagałyśmy mamie!ale nie powinnyśmy tam być!!byłysmy pod wymówką, żeby pilnowac pysznych słodkich ciast, bo nikt dopuki nie skończą sie występy nie mógł ciasta jesc!!a my obrzerałyśmy sie ciastami na okrągło!! pani wyszła i zostaliusmy tylko ja ada elka i mama! plotkowałyśmy i co nie tylko
!!:ddostaliśmy klucz, zamkneliśmy sie w kuchnio swietlicy i mama wypiła kawe, ja usiadłam na fajne krzesło a elka i ada herbate zrobiły.ale pomagałyśmy ze wszystkim. zreszt ą tylko my <> robiliśmy cuuś!"dale były takie fazzy!"ddhehe;lol2;po 17 poszłyśmy z adą na rozdanie tych nagród za bukiety!!:Dwe dwie w tym startowałyśmy!
tak wogule to powinnam na początku napisać ze jestem w 5 klasie i mam na imie pati! 'lol2'
ada zajeła 4 miejsce, nawet sie niespodziewaąa tego! ja zajęłam 2 miejsce!!!ja sie zdziwiłam!!!!!!!"DD"DDD"DD""D"Dhehe"ddostałam dyplom i koszulke na w-f 'lol jak by niczego innego nie bylo;noo to po tym wszyscy rodzice poszli do swietlicy zajadac ciasta zrobione przez nich;lol2;:Da my siedziałyśmy w kuchni!!:Dpiłyśmy wode i zajadałyśmy ostatki ciasta!
:dpostnowiłyśmy pujść na schody i posiedzieć sobie!:Dhahaa potem poszliśmy do pana od histy bo przedstawiał na tablicy interaktywnej jakies fajne rzeczy za czasów PRL! :D

a potem do domu wróciłam!:D

no narazie koniec dnia!!



pzdr!

1 komentarz: