czwartek, 27 maja 2010

siemka!


s
i
e
m
k
a
!
dziś był ten wf!!

pani nie zajażyła że nie było mnie wcześniej!!
:D

nawet nie krzyczał i powiedziała, że genialnie nam to wyszło!!
:D
właściwie wyszło nawet świetnie!!dyrektorka patrzyła, a ja ściągałam od Kamili!!
ale jak wróciłam byłam mocno zmęczona i głodna!

Ale za to, dostałyśmy 5!!
hehe
posłuchajcie na:http://youtube.com/ "lilu - kobiety (ft. reno)"


***
mój pies - foxx (na fotce)
mam jeszcze kota - kajtek
i kota - kicia
:D
znalazłam cuś w necie:

SŁOWNIK DAMSKI:
Tak = Nie
Nie = Tak
Może = Nie
Bardzo mi przykro = Zobaczysz jak Ci będzie przykro
Potrzebujemy = Ja to chcę!
To Twoja decyzja = Właściwą decyzję już dawno powinieneś podjąć
Rób co chcesz = Jeszcze za to bekniesz
Musimy porozmawiać = Muszę ponarzekać
Proszę, śmiało = Nie chcę żebyś...
Nie jestem zdenerwowana = Oczywiście, że jestem wściekła, debilu!
Jesteś taki męski = Musisz się ogolić i dużo się pocisz
Kochasz mnie? = Zaraz poproszę o coś drogiego!
Jak bardzo mnie kochasz? = Zrobiłam coś, co Ci się nie spodoba
Zaraz będę gotowa = Zdejmij buty i znajdź coś ciekawego w telewizji
Czy mam tłusty tyłek? = Powiedz mi, że jestem piękna
Musisz się nauczyć rozmawiać = No zgódź się w końcu ze mną!
Słuchasz Ty mnie?! = Już po Tobie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz