środa, 26 maja 2010

cuśś o mnie!

siemkka!

wogule to opowiem cuś o sobie:
jestem: pati, patu$$ albo jak kolwiek inaczej!
kocham: taniec
przyjaciele: elka
kumple: ada, claudia , taka jedna kinga'
rodzina: spoko mama, tata z którym moge oglądać tv! a tak to jestem jedynaczką:D
dalsza rodzina: fajne ciocie i wujkowie, sis cioteczna którą każdy uważa że jest przyrodnia, bo spędzamy ze sobą mnustwo czasu, np: w każdą niedziele jesteśmy na kogardach :D:D
chłopaki: kiedyś damian, mateusz i kuba a teraz singielka!! i narazie wole zeby tak zostało
pasja: tanie<> , wymyślanie new minek na gg np:

"d , 'x' , 'v' , 'v' , 'n' , 'u' []-[]- okulary otwartości... itd...
:d

klasa: 5"b"
wiek: 12 lat - jeszcze nie nastolatka, ale jush niedlugo :d
hehe
muzyka: lubie hip hop, R'n'B , disco polo, i cus w tym stylu
piosenki:
-lilu : jeans
-lilu: kobiety
-piosenki ze step up
-rihanna
itd...
:D
ja spadam chyba dość o mnie wiecie papa
: **
a i jeszcze lubie kolor: biały z czarnym i fiolet
: **

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz