środa, 26 maja 2010

sql!


technika:


mam takiego nauczyciela techniki...

on strasznie dużo wymaga!!

to przechodzi ludzkie pojęcie!!

i mamy taki problem!!

bo jak skończy sie 5 klasa to jush nie bedziemy mieli techniki!

niektórzy powiedzą:

- niby czemu taki problem?! nie będzie pana!

ale w następnym roku zaczyna się informatyka...

on będzie uczył nas infy!!

; /////

jest zle!



w-f:

w-f jest fajny, chce sie zapisać do klasy sportowej w gimnazjum.

ale znowu problem jest w nauczycielu, a raczej w nauczycielcE!!

na dodatkowym w-f ' ie będzie dyrektorka ; /

bedziemy jakieś ćwiczenia wykonywać. pani przygotowała taki układ taneczno, ćwiczeniowy i on jest do bani!! ; //

kompletnie nie wiem jak takie coś zapamiętać!!

jeszcze rozumiem normalny układ taneczny, a nie jakieś skakanie i chodzenie jak kaczki w rytm muzyki!!

i panie zażądziła próbę w poniedziałek, a ja wtedy miałąm do dentysty!

jak we wtorek poszłam do sql dziewczyny powiedziały, że będzie ze mną i z dziewczynami, których nie było wtedy, źle! ja tego układu nie znam!! i jutro!!! !!

; //

przed chwilą pisałam z zelką na skype, i uświadomiłyśmy sobie, że ona nic nam nie może zrobić jak popełnimy błąd... przecierz dyra będzie!!

:D



religia:

religia jest fajna! Pani jest cool!

"D

nie zwraca uwagi, jak ktoś gada!!

można normalnie spać!

tymbardziej, że w piątek będziemy oglądać film!!

ale jest problem, z religi skończył mi sie zeszyt w marcu!!

myślałam, że pani nie będzie sprawdzać to nie chciało mi sie kupować new i pisałam na kartkach!!

ale w środe pani powiedziała, że podczas oglądania filmu sprawdzi nasze zeszyty!

; //

ale od razu mam wyjście!!

mam taką fajną koleżankę z kalsy. kupie jt. new zeszyt i przepisze od niej!

: **

hehe



polski:

pani jest genialna!!

kiedyś była wychowawczynią mojej mamy! teraz uczy mnie polaka!

;DD

ale jest fajna!

wystarczy znaleśc dobry temat i będzie nawijać o kompletnie innej rzeczy!

:D

hehe

pytamy sie jej czy przepis na pizze jest dobry


a ona nawija o tym, że lubi ciasto cięki a jej mąż grube

i jeszce opowiada o dzieciach!

albo spytałam sie jej keidyś, czy kot, który uciekł 1 rok temu, czy może wrócić,

a ona opowiadał jak jej pies kwiatki opsikiwał

hehe.

"d


historia:

pan strasznie nerwowy jest, ale jak się wgłębi w ciekawą rozmowę to jest ciekawie,

opowiada nam o różnych ciekawostkach,

często kożysta z tablicy iteraktywnej, więc mniej sie uczymy a i tak umiemy na sprawdzian,

ale często jest nerwowy.

jak tylko zagadasz, lub wyślesz karteczkę do kumpla, odrazu mówi:

-wyciągnij kartkę i pisz kaertkówkę.

ja jush tak miałam!

i mnóstwo osób!!

kompletnie nie wiemy o co chodzi jak nam wytłumaczył wiedzieliśmy,

ale pisząc kartkówkę , czuje się większą presje!!

tymbardziej że stoi obok cb i gapi sie co piszez!!
: //

a tak to moze byc!


niechce mi sie innych opisywać, ale te wystarczą!

tzn... , istnieją gorsi nauczyciele, lepsi i ci co są poł na poł!

:DD
pzdr!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz